zondag 24 januari 2016

Workshop en trunkshow bij Quilt it & Dotty


Gisteren vroeg opgestaan en richting Overloon gereden.
Dawn van Collector with a needle kwam een
workshop back basting applique geven,
gevolgd door een trunkshow in de 
namiddag.


Dus om 8 uur was ik al op pad!!!
Bij aankomst stond er al thee, koffie en gebak
op ons te wachten.
Voor mij bijna allemaal onbekende gezichten, buiten
Ingrid en Debbie.
En dan nog deze schatjes!!!


Van de workshop zelf heb ik geen foto's genomen.
Te aandachtig bezig geweest ;-)


Ik had nog nooit van back basting applique gehoord, maar
het is weer een nieuwe, fijne manier van appliceren.
Je ziet maar weer dat een mens altijd nog kan bijleren.

Na een lekkere lunch, was het tijd voor de trunkshow.
De ene na de andere mooie quilt kwam te voorschijn
en werd aandachtig bewonderd.
We kregen de antieke en de nieuwe versie te zien.






Indien jullie interesse hebben in deze patronen, neem
HIER dan snel een kijkje!!!
Ik ben voor we 3 patronen gezwicht!!!


Ooit vind ik er de tijd wel voor!!!

Ook konden we rondsnuffelen in de nieuwe winkel
van Dorry.







Mooie, leuke winkel!!!
En natuurlijk moest er wat mee naar huis!!!


Mooie stofjes voor de 365 challenge
en nog een schattig doosje!!!

Het was een leuke, leerrijke dag!!!
Dankjewel Dawn!!!
En Dorry voor de organisatie!!!

Daarna ging het huiswaarts, snel douchen en
omkleden. Nog een hapje gemaakt om
mee te nemen naar vrienden
voor een gezellige avond!!!


Met een lekkere afsluiter!!!


Grtjs,
Martine








7 reacties:

Annemieke zei

Leuk je verslag te lezen. Mooie foto's en drie patronen.....gaaf hoor. Het was echt een topdag he?!!Ik heb ook erg genoten.
Groetjes
Annemieke

quiltingmieke zei

pieo wat een leuke dag meid, en heb de techniek bekkeken , inderdaad heel speciaal
mooie stofjes..mmmm , snoepjes

en de patronen ...in de doos voor ooit
knuf

Anoniem zei

Wat goed van jou, om helemaal naar Overloon te rijden. Ik ben er nog niet geweest, maar dat zal ook wel een keer komen (hoop ik) Mooie foto's en een mooie buit heb je gemaakt. Groetjes Wilma

Birgitte aka Bietje zei

Heel grappig. Ik was er ook en ook voor mij waren het op een na allemaal onbekende gezichten. En als ik de foto's goed zie, zat ik 's middags bij de trunkshow naast je. Heel grappig. Nou heb ik een naam bij het gezicht en de stem.

Crea-roosje zei


Leuk zo.n dag met elkaar,en leren doe je er altijd van!
Leuk je stofjes en sukses met de andere pakketten die je gekocht hebt.
groetjes Esther

Debby zei

Jaa, het was een topdag die de lange reis meer dan waard was!

Dawn zei

It was so nice to meet you. I am glad you enjoyed the day! We got home today with many happy memories of our time in the Netherlands.